all the other kids with the pumped kicks



Hej blöggen! Sitter i skolan nu och har håltimme, najs bro. Därför ni får en ful gammal bild från arkivet... hehehehehehe. Jätte fin verkligen, ja-a då. Men ni får lite mer update när jag kommer hem. Då ska ni få en hel drös med Mallorca bilder, låter bra vaaaaaaaa? Kanske borde lägga upp vad jag köpte också, om jag orkar fota det. Får dock bli en annan dag eftersom att jag slutar halv fucking 5 idag och då är det ju redan kolmörkt. Jätteroligt, älska deprimerande mörker, jajamän!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: