your fear is just a shadow in the sun


Ta mig tillbaka till sol, bad, värme och tunna kläder. Är så himla trött på det här mellanmjölkvädret. Höst eller vinter? Bestäm dig förihelvete! Kollade liksom på NKs julpyntning igår samtidigt som jag svettades i min dunjacka.. Ska det va så eller? Nä dä tro' ja ej dä.

Jajajaja. Nu är första dagen denna vecka avklarad och jag har haft ett matteprov som gick åt... ja. Det ska dock bli otroligt skönt med ledighet imorgon. Tagga sovmorgon, jajamän! Har även lite roliga planer för onsdag så kommer nog klara av den här veckan trots allt.
ANNA'S FOTO

SV: tack så mycket! :D

2011-11-21 @ 21:30:52
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: