cause I just can't say goodbye




Hej hopp hörrni! Slutade först för en halvtimme sedan vilket suger ganska mycket. Ska träna om en och en halv timme så det är lite tajt. Fick iallafall klart för mig att förra veckan va den enda med lite plugg. De två kommande veckorna är nämligen fullproppade med prov och läxor. Kommer få spendera de kommande eftermiddagarna med blicken ner i teknin, matte, engelska och idrottshäften. Man kan ju inte annat än att älska åttan... Har iallafall en rolig fredags kväll och lördag att se fram emot. Snälla, låt veckan gå snabbt :]
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Aaah jag med, vill vräka kladdkaka så här ju nu mitt i natten!! :D

2011-10-18 @ 00:51:26
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
CJ

Sötchock!

2011-12-08 @ 00:16:49
URL: http://cjs.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: