du läser mig som en öppen bok, ju mer du läser desto mindre vill du veta


gotland i somras, modell: Ellen Ahlbin

Skön dag med favorittröjan på. Har dock varit så himla trött och småsur hela dagen, inte bra. Har franska prov på onsdag och har jag pluggat någonting för det än? Nej. Jag har inte äns kollat vad det är jag ska kunna. Tagga studiedag med studier imorgon då. Älska livet. Men nuuuuuu är det dags för träning!
Elin Persson [foto]

fina bilder!

2011-10-10 @ 20:56:21
URL: http://eliiinzz.blogg.se/
KarinHannaIsabelle- photography

Vilken härlig bild :)

2011-10-11 @ 22:36:05
URL: http://khia.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: