i really fucked it up this time, didn't i, my dear?


Har varit så himla nere idag, dåligt resultat på no provet osv. Är så himla förbannad och besviken på mig själv, orkar inte. Fast å andra sidan så har jag väldigt höga krav på mig själv, kanske borde vakna och inse att man inte kan topp prestera hela jävla tiden. Men är samtidigt så sur för att inget kan fastna i mitt huvud... Fint fölk på fotbollen gör dagen bättre iallafall.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: