i will never win this game without you



Förlust i finalen. Vårat mål blev bortdömt för offside vilket var väldigt sur. Men jag tror att alla är jävligt stolta iallafall, det borde de vara, jag skulle varit det. Det är inte dåligt att få silver i sanktan inte! Riktigt grymma brudar de där ♥

Har hängt med Ellen efter matchen, så nu är fotolagret påfyllt! Snart kommer Svenssons på middag hit, så ska ta och göra mig lite fresh. Hörs imorgon!
ANNA'S FOTO

Sv: basket, ja det är ganska mycket :)

2011-10-23 @ 21:31:01
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: