I'ma up at Brooklyn, now I'm down in tribeca


New York bilder på begäran!

Krångel med internet tidigare, därav ingen uppdatering. Kom hem från träningen precis och har hunnit duscha och ätit middag. Har dock så jäkla ont i ryggen, både nere vid korsryggen (va tvungen att googla för att se vad det hette ja...) där det värker och längre upp vid mitten typ där jag bara vill knäcka ryggjäveln... Åh, jag orkar inte! Det beror säkert på att jag har legat och spänt mig under natten för att jag har drömt om orienteringen imorgon, jävla orienteringsjävel.
maja - FOTO - fotogeniquee

Åh vad fina, jag vill också åka till New York!



sv: Tack så mycket! Jag hoppas du tittar in igen!

2011-10-04 @ 18:03:57
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Viktoria

OMG, I absolutely adore NYC, love your photos from these amazing city :)

2011-10-06 @ 18:27:55
URL: http://rosyred.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: