under mountains, we have been there before



Ajdå. Min bloggning är ju inte toppen alltså, men tiden räcker tyvärr inte till. Har inte heller så värst mycket bilder på lager, men det blir det ändring på imorgon! Först fota vår sanktan final mot BP, och sen ska jag fota Ellen i en skog är det tänkt. Hoppas hoppas hoppas att det blir fint väder!

Har tagit det lugnt med mina fina vänner här idag, bara softat runt liksom :] Aaaaas skönt.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: