you make me stutter


Har verkligen försökt plugga ett tag nu. Men det är väldigt svårt när man inte har gått igenom det man ska kunna. Trodde Ida skojade när hon smsad och sa att hon skulle få f, men när jag började kolla igenom så förstog jag att hon talade sanning. Haha asså fyfan. Får väl plugga galet på det jag kan plugga på, men just nu känner jag bara att jag vill lägga allt åt sidan och skippa skolan imorgon. Det här kommer gå åt helvete.... Dagen började bra iallafall ↑

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: