11 september 2011


Idag är det 10 år sedan nine eleven. Vila i frid ♥

Hade fullt upp hela dagen igår. Känns som att jag börjar alla inlägg så men det är faktiskt så det är nu känner jag, så himla mycket grejer hela tiden. Började iallafall gårdagen med att baka för att sedna sälja det i vällingby där vi stod och sålde saker för att samla ihop pengar till laget. Sedan direkt efter det åkte vi och spelade match mot
täby. Tora har redan berättat om hur det gick så, haha. Efter macthen åkte jag direkt hem, hoppade in i duschen och sedan åkte vi till några vänner och åt middag, super najs! Vi kollade även på Remember me, tyckte det va passande. Så himla fin film det där!
Matilda

Lust att göra ett bloglovin byte?:) kramar

2011-09-11 @ 18:55:26
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Pia - Smilinggirls!

Ball bild!

2011-09-12 @ 15:34:10
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: