got to love you


Det blev en sväng till vällingby med några fina efter skolan. Köpte ingenting men ska fanimej hitta en roströd halsduk! Gick och köpte en biksvi sen också och gick till pappas butik, stog där och kollade taperer ett tag. Är sjukt sugen på att göra om mitt rum alltså, det är så jäkla fult, heheee. Ska snart dra iväg till Ida, sover där innat med de andra kåmpizarna, kommer bli myspys!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: