in the price of a smile


Det fick blir pluggprioritering idag, samt one tree hill...... Satt även och räknade alla mina franska glosor och vet ni hur många det va? 50 jävla stycken! Jag gillar verkligen inte min franska lärare... Men men, life goes on och nu ska jag ta mig en titt på idol. Har bara halvkollat lite på ett avsnitt, inte bra. Sov så gott iallafall, vi ses imorgon efter skol DM och en massa jävla lektioner.
HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

sv: okej :)

var tycker du jag och mina kompisar ska åka på språkresa?:) malta, england eller spanien?;)

2011-09-14 @ 12:59:22
URL: http://hhannaa.webblogg.se/
Lisa - Smilinggirls!ッ

fin bild! :)

2011-09-14 @ 13:56:41
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
snyggingen på bilden

Men herregud så man kan se ut.. xD hahaha ser ut som en gris..

2011-09-14 @ 21:56:35

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: