för alla glömmer men inte jag


Hade sett fram emot att gå hem från skolan och äta en stor god mellis innan träningen, men istället har jag mått skit hela dagen. Ont i halsen, varm och allmänt hängig. Hatar att vara sjuk verkligen. Usch. Ska nog ta och titta på The Last song för andra gången den här veckan, den är så bra! Och Liam Hemsworth är så jäääävla snygg! Och på tal om Liam kollade jag precis på Liam Paynes (one direction) twitcam. Snutten :')
amanda

tröttnar du aldrig på smoothie? haha!

har du instagram? :)

2012-04-18 @ 17:07:26
Viola

svar till Amanda:

hahaha nej verkligen inte! :D älskar det! ja det har jag, heter violam :) kram

2012-04-18 @ 19:44:30
URL: http://varaviola.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: