making my way downtown, walking fast, faces pass and I’m home bound




I april förra året hänge jag i Vasaparken med Klara & Agnes, fotade fina körsbärsblommor, åt på cupcake sthlm för första gången i stekande sol, fotade longboardbilder, cyklade runt djurgården i bara linne och shorts. Inatt har det dock snöat i Stockholm. Deprimerande? Ja en aning.

Hade det supermysigt med mina mates igår iallafall. Vi åkte in till stan runt 4 och gick runt och kollade i lite butiker en stund. Runt halv 6 drog vi oss mot gamla stan och åt v-ä-r-l-d-e-n-s godaste pasta på Vapiano. Mmmm, det vattnas i munnen bara jag tänker på det... Sen visade det sig att det var 18 års gräns där efter klockan 6 så vi tog tunnelbanan mot café 60 och satte oss och fikade där en stund :) Mys pys. En halvtimmes promenad till Karlbergs station i regnet hann vi med också, haha herregud! Sov hos Tora med bönorna (minus Ida) också. Värd kväll!
A N N A

fysjutton vad fina bilder!!

2012-04-14 @ 21:05:58
URL: http://gustavssonanna.devote.se
Kuriosakabinett

Våren är bra fin!

2012-04-15 @ 10:47:33
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/
Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration

sjukt fina bilder !

Vilken kamera använder du ?

kram ♥

2012-04-15 @ 14:36:08
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/
amanda

viola, i freaking love yooou.

har aldrig sett sånna fina bilder som du lägger ut. Någonsin!!!

kanske har skrivit det några gånger förut men du är grym!.. :')

2012-04-15 @ 17:38:05
Viola

svar till amanda:

Åh tack tack tack! Blir så himla, himla glad av dina kommentarer ska du veta! Har inte vetat hur jag ska svara eftersom du inte har skrivit någon mail eller bloggadress, men TACK! Det betyder så himla mycket! :D kram <3

2012-04-16 @ 16:08:42
URL: http://varaviola.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: