@ mormor och morfars crib



gammal favorit

Igårkväll när jag satt och förberädde lite bilder jag skulle kunna använda i inlägg till er så la vårat internet av, vilket resulterade i en stressad Viola som inte kunde njuta alls av påskmiddagen vi hade här hemma. Haha, så går det när man låter sig själv bli helt beroende av allt som har med internet att göra... Och i samma veva slutade dessutom mitt 3G att funka på iPhonen så jag kunde inte ens gå in på twitter, instagram eller mobilblogga, hahaha herregud..

Nu är jag iallafall hemma hos mormor och morfar i Borås och jag ska vara här ända tills på tisdag. Jag ska försöka att uppdatera er lite grann, men det blir ju svårt eftersom jag inte har några bilder. Har ni något förslag på vad jag kan skriva om? redigeringstips, fototips, inspiration? Hjälp mig!

Och hörrni, glad påsk på er! ♥
amanda

du kanske kan visa olika sätt att fota på, från olika vinklar typ jag vet inte! men dina bilder blir alltid så superbra så de skulle vart najs att få lära sig lite hihi.. :)

2012-04-07 @ 08:56:35
Viola

Hej! Jag tycker du kan skriva lite om olika turist- och shoppingtips i Borås!

2012-04-07 @ 11:53:10
URL: http://varaviola.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: