starting fresh like blooming spring


Kungsträdgården är så himla fint såhär års när alla körbärsträd blommar. Passade på att fota lite dör idag när mamma och jag var inne på vår lilla shoppingrunda. Fick med mig lite saker hem som jag kan visa nån annan gång. Nu taggar jag inför valborgsfirandet med mina fina vänner ikväll. Ha en superduperbra kväll! ♥
M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat

Jättefina bilder!

2012-04-30 @ 20:30:13
URL: http://lovliie.blogg.se/
Maria & Kristina

Vilka fina bilder!! Där var vi också och fotade, och det var såå sjukt fint!

2012-04-30 @ 22:11:21
URL: http://mariaochkristina.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: