there must have been a time I was the reason for that smile




Precis hemkommen från en sjukt rolig fotbollsträning. Vi filmade bl.a. varandra när vi sköt för att försöka se vad man gör för fel osv. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag se på Grey's Anatomy som jag inte har sett på hur länge som helst. God natt på er ♥
Anna

sv: vilken tur då :D



fina bilder!

2012-04-04 @ 21:33:03
URL: http://annaemanuelsson.se
Moa & Karro

Härliga bilder du tar!

Kika gärna in i våran fotoblogg och lämna en kommentar!



Haft en bra dag annars? :)

2012-04-07 @ 19:27:49
URL: http://moakarrofotar.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: