well looking back through time, you know, it's clear that i've been blind


Måndag och jag är tillbaks i skolan. Ganska lugn dag iallafall så det tackar man för :) Satte mig ute på altanen en liten stund när jag kom hem och drack min dagliga smoothie. Så härligt att man äntligen kan sitta ute! Nu väntar jag bara på att alla träd ska börja blomma sådär fint så att hela trädgården är fylld med färger. Åh, älskar våren!

Och till Amanda som slänger in så gulliga kommentarer till mig, jag har svarat i inlägget du kommenterade! :) Kommer från och med nu göra det med alla som inte lämnar någon blogg eller mail. Tusen, tusen tack för era kommentarer, ni gör mig så himla glad ska ni veta! ♥
linnea [FOTOBLOGG]

Var med i min fototävling på bloggen!

http://linneaaakesson.blogg.se/2012/april/tavlingsdags.html#comment



Kram

2012-04-16 @ 19:39:36
URL: http://linneaaakesson.blogg.se/
amanda

Såå kul att du blir glad! Det tycker jag du ska vara du som har en sån talang!

Jag har tyvärr ingen blogg nu, lade ner den jag hade! Om du vet, du svarade på min kommentar jag skrivit på min blogg en gång, den hette aspaak.blogg.se! Du kanske inte minns det var ett tag sedan! Kraam :D

2012-04-16 @ 20:33:07
Emma Lannebrink

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-16 @ 21:02:05
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Viola

svar till Amanda:

Hmm... Nej det kan jag inte komma ihåg tyvärr.. Men tack än en gång! kram <3

2012-04-16 @ 21:41:46
URL: http://varaviola.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: