men om jag tar mig ifrån en sviken dröm och hit igen så kanske jag kan känna meningen med tystnaden




så jävla bra ↑

Fick med mig lite godsaker hem såhär sista dagen på praon. En marsipankyckling, och det på bilden ovan. Nu ska jag ta och sörja att praon är slut med mumsa på det framför det allra sista avsnittet av one treeh hill. Hur ska jag klara mig utan denna underbara serie?
Hanna

sv: Tack snälla! :)



& du, du är otroligt begåvad, tar jätte fina bilder gör du :D ♥

2012-04-05 @ 17:44:47
URL: http://lalahannah.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: