konfirmationen 11 augusti


Igår rockade vi kyrkan under vår konfirmation. Tror inte någon gick därifrån utan att ha skrattat en aning, haha. Efter konfirmationen kom en massa folk hem till oss för att äta lunch och ha det trevligt samt ge mig mina presenter. Jag fick så himla mycket fint! Visar allt så snart som möjligt! Åh, fy satan vad jag kommer sakna alla fina människor ♥ Linnea har tagit de 3 första bilderna

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: