the fighter still remains


Skolan är igång igen och jag vill bara gå och lägga mig innanför täcket och ligga kvar där tills allt detta är slut. Fick reda på att jag ska få en ny franskalärare igen (har fått byta varje år nu) och att jag har världshistoriens sämsta schema. Klassen är sitt vanliga, stökiga jag och regnet öser ner utanför. Fan va bra livet är ibland alltså!
 
Meeeeeeeen! För att lysa upp den tråkiga och gråa tillvaro med skolstart och allt skulle vi ju kunna göra något roligt här på bloggen. Vad sägs om en frågestund kära ni? Skriv ett litet fint ja i kommentarsfältet om ni skulle tycka det var kul :)
Ja

Ja

2012-08-22 @ 19:10:37
Ann-Charlotte

Ja

2012-08-22 @ 21:50:27
Amanda

Jaaaa!!!

2012-08-22 @ 22:34:03
URL: http://amandafoton.blogg.se
tor

jaaaaaaaaaaa!

2012-08-22 @ 22:37:47
Amanda

vackra bilder! frågestunder är ju alltid himla trevligt, så JA! ;)

2012-08-23 @ 19:51:14
URL: http://happinessfoton.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: