välkommen efterlängtade jullov


 
Nu har vi äntligen äntligen jullov! Vi hade en så sjukt bra skolavslutning med sådana sjuka talanger! Min vän Assy sjöng (bilden ↑) och några killar i min klass. Åh blir typ varm i hela kroppen när jag tänkler på det. Det var en sån himla bra stämning och alla är så sinnessjukt duktiga! Efter avslutningen gick jag och mina finingar hem till mig och gjorde lunch, bytte julklappar och såg på 2012 (vi överlevde, surprise!). Fick en så himla fin pyamas som jag visar när jag har fått alla mina andra julklappar. Jag glömde dessvärre att fota, så jag snodde en bild som någon annan tagit med min kamera. Nu på kvällen har jag haft min farmor, farbror och hans fru över här på en liten julmiddag. Hoppas ni har haft en lika fenomenal dag som jag. Kram kram kram ♥
tori

jag var mäster fotografen, omg va bra jag är på att fota azzowzzzå

2012-12-22 @ 00:10:50

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: