hemmmmmmmma woho


 
Nu är jag hemkommen från några härliga juldagar hos mormor och morfar i Borås. Har fått en massa fina julklappar och ätit mig proppmätt på världens bästa julmat. Man blir verkligen göd med mat under julhelgen, men inte mig emot, haha! 
 
Imorgon ska jag ta en sväng och kolla in mellandagsrean med några saknade vänner, samt byte en julklapp och köpa en födelsedagspresent till pappa. Förra året fick han den sisådär 5 månader efter sin födelsedag, hahaha. Det är inte alltid lätt att hinna med att köpa presenter till någon som fyller år 29 december... Kram!
Maya

Guud vad fina bilder du tar! :)

Svar: Tack snälla! :D
Viola

2012-12-27 @ 21:13:36
URL: http://santanamaya.blogg.se
cajsa tapper - fotoblogg

Sprider lite kärlek till din blogg som är superfin! kram

2012-12-28 @ 19:17:05
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: