jag var låg men höjde mig en oktav


en liten sommarbild i denna vinterkyla
 
Åh ni skulle bara sett vilket fint väder det var här i Stockholm idag! Fick inte bara rysningar för att det var kallt utan också för att det var så satans vackert. Allt var helt vitt, solen sken och allting glittrade. Så underbart! Önskar dock att jag hade tagit med mig kameran till skolan så jag kunde fångat allt det fina på bild, men det får bli en annan dag helt enkelt. Nu måste jag ta tag i lite plugg innan jag tar en sväng till gymmet ikväll. So long!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: