hey England, i miss you


Åh, jag har börjat sakna England så himla mycket! Bilade dit med min familj och kusinerna sommaren 2010 och nu när jag tänker på den resan såhär i efterhand var den så himla bra! Har alltid älskat England för att alla är så himla trevliga där. Jag älskar att man hälsar på alla och säger "love" till en person man aldrig har träffat. Så gulligt :') Och sen nu när jag är så himlans kär i one direction får man ju inte precis mindre lust att åka dit en tredje gång...
amelie

Hjälp vad fina bilder. Hjälp vad fin blogg. Dig sparar jag i mina bokmärken, bums.

2012-02-20 @ 20:07:31
URL: http://amelieapartment.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: