mot sälen dudes!


Lite sälenbilder från förra året

Idag, mina vänner, åker jag, mina föräldrar och min finfina vän Ellen till Sälen! Tror det här kommer bli riktigt jäkla awesome för att tala klarspråk.. Hänga med Ellen, Ellen, Amanda & Olivia, åka skidor i solen (förhoppningsvis), softa i stugan efter en hel dag i backen, och bara ha allmänt kul till på torsdag! Tar med mig kameran så den kanske följer med ut någon dag, annars har jag tidsinställt lite inlägg till er, och så kan jag ju förhoppningsvis mobilblogga också :] Ha en aaaaaasbra vecka nu, kramis!
Art By Tina - Konst & Fashion

Skulle du vilja få ett foto av dig eller någon du tycker om tolkad som illustration? Om du röstar på denna länk nedan samt skriver en kommentar hos mig om att du har röstat så är du med och tävlar om en illis. Lycka till & tack. http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/ OBS. tävlingen avslutas 00.00 ikväll. Jag drar en vinnare imorgon.

2012-02-26 @ 21:10:26
URL: http://trueborn.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: