perhaps we all give the best of our hearts uncritically to those who hardly think about us in return


Åkte in till stan i hopp om att komma hem med ett sprillans nytt objektiv. Istället kom jag hem med en hel massa ny kamerafakta och tankar på en ny kamera. Eller inte bara tankar egentligen, det ser ut som det kanske blir ett köp i slutet av sommaren om jag sparar ordentligt. Fy sjutton vad bra det kommer bli! :D Och förövrigt vill jag tipsa alla Nikon ägare att besöka Kameradoktorn på biblioteksgatan. Oslagbart den bästa butiken i Stockholm!
Ellen

åh jag är så söt!

2012-02-18 @ 18:24:01
maja - FOTO - fotogeniquee

Åh så himla fin bild! Riktigt vackert ljus och fin skärpa!



sv: Taaaaack!

2012-02-18 @ 20:43:23
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: