hon springer med tindrande ögon, hon springer på taniga ben


Började dagen med några pannkakor till frukost/lunch. Brukar bli så nu, går upp runt tolv och äter en stor "frukost". Inte så bra egentligen men det är ju lov trots allt. Idag ska jag va med mina dudes och sen sover de här. Det kommer bli riktigt mysigt! Tror förövrigt att min dator har fått virus så det suger ju rätt mycket...
Emma - fotoblogg

Fin bild!! :)



sv: Tack så himla mycket!! :D

2012-01-04 @ 20:26:00
URL: http://photographsbyemmaa.blogg.se/
Frida Nyqvist

2012-01-04 @ 21:59:14
Frida Nyqvist

SV: Åh tack, blir så himla glad för kommentarer som din! Tacktacktack!!!!

2012-01-04 @ 21:59:53
URL: http://fridanyqvist.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: