we'll sit beneath the mango tree


april, maj, juni.

Förlåt för en massa sommarbilder hela tiden, men det är nu när det inte är någon snö men ändå minus grader som man längtar som mest. Och jag längtar verkligen helt sjukt mycket till sommaren! Inte bara för att jag ska göra så himla mycket roligt i sommar utan också för att man bara är mycket lyckligare och gladare på sommaren. Värmen, bad, utflykter med vänner, jordgubbar, resor, brunbrända ben och fräknar. Men innan sommaren kommer ju våren (nähä?) och då ska jag på världens mest efterlängtade resa med fotbollslaget. Det kommer bli svårslaget alltså. Gah. Längtar ihjäl mig!

Och hörrni. Ni nya läsare kan följa mig på bloglovin här!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: