comparison is the thief of joy


Allo! Det var så himla dåligt väder imorse så jag och några kompisar åkte in och kollade på bio inne i stan. När vi väl kom fram hade självklart solen kommit fram, haha så jäkla typiskt, men LOL var ganska bra iallafall. Min kära Austin Nichols var med så det gjorde den lite bättre ;)
Alice Gustafsson

super fina bilder! Super fin blogg!

du har heltklart fått en ny följare på bloglovin!

2012-07-19 @ 19:45:17
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: