ett litet hej från köpenhamn


Hej på er! Sitter för tillfället i lobbyn på hotellet och tar det lite lugnt. Jag och Linnea var på tivoli en stund idag och åkte lite grejer. Liseberg är dock hundra gånger bättre men det var kul, haha. Igår gick vi runt på ströget och shoppade hela dagen. Köpenhamn levererar på den fronten måst jag säga, har köpt lite saker som jag kan visa när jag kommer hem :) Nu ska vi strax ut och äta, troligtvis indiskt. Vi hörs, puss! Och visst är det skönt att appen äntligen funkar igen?!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: