första båtturen


Hej på er! Nu är jag hemma igen. Vi tog hem hela jäkla cupen! Så grymma! Har iallafall haft en asbra helg, men nu är jag helt död i hela min kropp. Mina vader värker som bara den, kan knappt gå normalt, haha.

Har varit ute med våran båt för första gången idag, hur härligt som helst! Resten av dagen ska jag tillbringa framför datorn för att tidsinställa en massa inlägg åt er (tack för svaren hörrni!) och packa om resväskan. Imorgon drar jag vidare till Åhus!
Hanna

Vad hette cupen? :o

2012-07-02 @ 23:51:58
URL: http://lalahannah.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: