give a little time to me, or burn this out. We'll play hide and seek to turn this around. All i want is the taste that your lips allow



Hej folket! Nu är jag hemma efter några härliga dagar med skidåkning. Vi hade så himla härligt väder de två sista dagarna så man ville verkligen verkligen inte åka hem! Har dock haft det så himla kul med mina fina tjompisar, de är bäst verkligen. Kommer inte bara ha träningsverk i benen utan i magen också efter allt skratt. Tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde igårkväll alltså, åh. BÄST har jag haft det.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: