on a road 90 miles too long



Åh det är så himla, himla skönt att sluta runt 1. Då kan jag gå hem och softa resten av dagen liksom :] Och för er som undrar var jag praoar, jag praoar på ett konditori nära där jag bor. Jag får gå och ta vad jag vill när jag vill i princip, hohahe.
Linn - fotoblogg

Jaha, men vad skoj! =)

Fusk att du kan gå och ta lite så bara ;)



Ha en fortsatt bra dag, Kram!

2012-03-27 @ 19:58:12
URL: http://llinnfoton.blogg.se/
Linn - fotoblogg

Hejhej! :D

Tänkte jämt fråga om bilden över. Fyrkanten som det står text i, hur har du gjort den? För du har använt dig av formverktyg då eller?

Hhehe, vore kul att veta, för det är så snyggt! =)

2012-04-10 @ 14:57:56
URL: http://llinnfoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: