torsdag




Praoen går framåt. Jag får göra mer och mer saker, folket är trevligare osv osv. Fick hem en aaaaassnygg bikini idag på posten. Ni vet USA bikinin från style by tyra? Den satt dock inte alls bra på mig så jag får förmodligen ta och skicka tillbaks den, tråkigt nog... Nu blir det lite one tree hill tittande för min del, och ikväll kanske jag tar och joggar en sväng, vi får se vi får se. Kram!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: