well there must have been a time I was the reason for that smile


Det blev inte shopping i stan idag tyvärr, det får bli nästa helg i stället. Åkte iallafall till vällingby och hämtade ut biljetterna för premieren av Hungerspelen på fredag. Så taggad?! De böckerna är bland de bästa jag har läst dessutom :) Hoppas verkligen inte att den gör mig besviken nu...
Emelie

sv; Okej, ja verkligen! :)

Ska vi följa varan med bloglovin? :)



Kram

2012-03-17 @ 14:43:02
URL: http://nefo.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: