bästa dagen i mitt liv


Drog in mot stan efter 3 med riktning slussen. Vi visste inte riktigt var vi skulle hitta dem eller någonting men vi började gå upp på Götgatan och såg en massa tjejer så vi följde efter dem. När vi kommit typ 10 meter ser vi att det är helt fullsmockat med tjejer så vi springer dit och kollar. Vi fattar direkt att One Direction är i närheten och springer uppför en annan gata för att komma till en annan sida. Vi ställde oss där bland massa andra tjejer och försökte se nåt men vi såg ingen av killarna. Efter att ha stått där i kanske en timme kom Paul (deras livvakt) och alla flippa typ hahaha. Vakterna sa flera gånger att killarna inte skulle komma förän alla hade lugnat ner sig och flyttat från vägen men det var många som sket helt i det. När vi hade stått där i kanske 2,5 timme sa alla poliser och Paul att killarna skulle komma till en "balkong" som var en liten bit bakom och alla sprang dit. Vi fick väldigt bra platser och stog där i 20 min ungefär innan vi äntligen såg en stor grå bil som körde upp på balkongen. Alla började skrika helt sjukt mycket (tror jag har tinitus nu...) och sen kom de. One Direction klev ur bilen och vinkade och försökte få alla fans att vara tysta vilket var helt omöjligt. Alla skrek och skrek och killarna bara stog där och skrattade och försökte säga saker genom en megafon men det var omöjligt att höra vad de sa pga. alla skrik. Niall kollade på Tora & Assy, Harry rufsade om sina lockar, Liam log och sa åt Niall att dra ner byxorna, Louis låtsades hoppa ut över staketet och Zayn stog bara och var snygg. Efter ca. 5 min åkte de iväg igen och gick in i studion som var längre ner på gatan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer... Jag har längtat efter den här stunden ett bra tag nu och nu när det äntligen äntligen har hänt kan jag inte riktigt fatta det. Det börjar skjunka in lite smått nu. Ni ska veta hur mycket min mage pirrar! Är i min egen lilla bubbla och är helt överenergisk. Kan någon nypa mig? Bästa dagen i mitt liv, helt klart ♥
lisa

hihihihih fan va najs!!! jag o maya har börjat bli värsta nördarn... inte okej!

2012-05-12 @ 01:01:24
Viola

AAAAAH jag veeeeeeeeeet!!! Wohoooo, det är visst okej! Mer än okej!! :D

2012-05-12 @ 22:13:37
URL: http://varaviola.blogg.se/
Amanda

ååååååh minnen <33333333333333333

Svar: åååååååh <33333333
Viola

2012-09-18 @ 18:35:34
URL: http://amandafoton.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: