det här är värt att dö för


Har haft en bra dag inne i stan idag igen trots att regnet vräkte ner. Såg One Direction för andra gången på två dagar (det är okej att överösa oss med skicklighetskomplimanger) efter att ha väntat på de vid hotellet där vi tror att de bor från väldigt tidigt på morgonen. Det blev en heldag i stan helt enkelt och imorgon åker vi in igen. Måste köpa två par nya jeans efter som jag har spräckt två par på två veckor (hur lyckas man?). Sen blir det lite shopping inför Turkiet och så ska vi såklart in till killarna också :) kramelikraaaaaam!
Linn - fotoblogg

Woow, coolt! ;) älskar deras låtar ;)

2012-05-12 @ 22:49:59
URL: http://llinnfoton.blogg.se/
Mattis

Ofta du träffat dem! - azuum! Älskar bilderna du tar :D Ha dä super braaa!!! ^^

2012-05-13 @ 09:45:25
URL: http://alwaysmattis.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: