jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt





Idag har jag befunnit mig i Ängsjö med skolan och haft frilufsdag. Även fast vädret var åt helvete så var det faktiskt sjukt kul! Vi paddlade kanot bl.a. vilket jag och Amanda ägde ut alla på. Nu har jag varit hemma en stund iallafall. Har hunnit med att ta en lång varm dusch och nu ska jag sätta igång att plugga inför franskaprovet imorgon. Kraaaaaaaam!
sanne

åå, vad gott och fräscht det såg ut! ;)

kram! <3

2012-05-09 @ 18:17:17
URL: http://sannejuliaalexandra.blogg.se/
Mattis

Ohh! Nu blev ja jätte sugen på att paddla! hmm,borde också plugga... ;) Hoppas du har de bra! ^^

2012-05-09 @ 19:57:17
URL: http://alwaysmattis.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: