29 anledningar att älska vintern


 
Snö, farmors stickade vantar, rosiga kinder, varm choklad med visprgädde en kall dag, jul, skidsemestrar, vackra soliga och glimrande vinterdagar, varma jackor, julbelysning, stickade sockor, snöänglar, julgodis, julbakning, knarret under fötterna när man går i kramsnö, julklappar, vinterfoton, stickade och mysiga tröjor, julpyssel, pepparkakor & lussebullar, julpyntning, min födelsedag, polkagrisar, doften av gran, glögg, ha en anledning att lyssna på denna julskiva, önskelistsskrivning, mysiga och varma caféer som luktar jul och sist men inte minst - julmaten.
 
alla bilder är från weheartit

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: