bodylicious


 
I tisdags åkte jag in till NK och köpte Sofi Fahrman och Julia Fors nya tränings- och kostbok, och jag älskar den verkligen! Det är inga såhärblirdusmalgenomattbantatips, utan mer hur man äter rätt och tips på övningar som faktiskt ger resultat. Hur du ska få en sund kropp helt enkelt! Ett litet + på att jag fick den signerad av dem båda också ;) Spring och köp vettja!
Sophia- fotoblogg

Åh den där boken ska jag lätt köpa, den verkar så himla bra. Tack för tipset! :D

Svar: Ja gör det! Den är hur bra som helst :)
Viola

2012-11-25 @ 19:58:50
URL: http://byfiia.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: