let's go crazy til' we see the sun


Tidigt tidigt gick jag upp och gjorde frukost. Närmare bestämt klockan 4. Var så himla trött efter att ha suttit på ett flygplan igår men jag kom upp iallfall. Sen drog jag mig ut i höstmörkret och tog bussen och mötte upp några kompisar för att köa för billjetter till One Direction på Firends Arena den 8:e maj. Vi satt där och väntade några timmar tills biljetterna släpptes vid 9, och tillslut fick vi våra efterlängtade biljetter! Så taggad, helt sjukt!
 
 
Jag var så sjukt trött efteråt, så jag gick hem och gjorde en brunch och la mig sedan och sov. Så himla skönt! Att sova på dagen är så underskattat, haha. Åkte sen med mamma och köpte skor till hösten/vintern. Visar de imorgon! Nu är funtar jag på att sova lite till, eller kanske kolla på lite serier. Time will tell (lol).
Alice

å så fin bild! :)

Svar: Tack snälla du! :)
Viola

2012-11-02 @ 19:02:06
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se
randigarutor.blogg.se

Vilken mumsig bild..! Blev jättesugen på pannkaka nu :D

Svar: Ja men det är ju så gott! :D kram
Viola

2012-11-10 @ 15:54:50
URL: http://randigarutor.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: