spending our time like we are millionaires


Idag har jag umgåtts lite med min kära vän Klara ↑ Vi var ute och fotade ett tag i det fina vädret, så nu har jag äntligen en drös porträtt att visa er! Resten av den här lördagen ska spendera med lite plugg, samt kolla lite serier och försöka förbereda mig mentalt inför imorgon. Shitshitsiht. Nu kör vi.
Alice Gustafsson

ja, porträtt bilder!!! :)

2012-10-14 @ 10:45:06
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: