Watch me stumble over and over


Igår hade jag en så sjukt bra fredag att jag verkligen inte hade tid åt bloggen. Gick och handlade mat för alldeles för mycket pengar med Olivia, Tora & Amanda efter skolan, och gick sen hem till mig och började förbereda allting inför kvällen. Klockan 7 var mat, musik, dukning och massa överraskningar fixade och vid 10 över 7 hade resten av gänget hittat hem till mig med hjälp av lite pilar gjorda av inslagningspapper och paketsnören. Sen körde vi igång med middagen och allt vad det innebar och vi hade det så sjukt kul! En hel massa skratt, hahaha! Tack Tora, Olivia, Amanda, Ellen, Ellen, Johanna, Louise, Klara och Agnes för världens bästa kväll! <3

Nu sitter jag i en park och väntar på att åka in till stan för lite shopping. Har så himla mycket att städa efter igår när jag kommer hem dock, haha. Ha en fin dag nu, och ut och njut av det underbara vädret som vi iallafall har här i Stockholm idag! Kram


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: