angående min frånvaro


Hej på er finisar! På natten mellan fredag och lördag blev jag magsjuk av någon oförklarlig anledning och spydde 3 gånger. Jag fick ingen sömn alls på natten, vilket ledde till att jag låg i sängen och sov i princip hela dagen istället. Igår mådde jag bättre men jag kunde knappt få i mig någon mat så jag låg i soffan och kollade på TV hela dagen istället.
 
Usch. Jag hatar verkligen att vara magsjuk. Vidrgit. Men nu mår jag iallafall mycket bättre och har varit i skolan och haft skolfotografering bl.a. Nu ska jag iväg och kolla på träningen. Kram

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: