i can move the mountains for you


Har ätit god middag och kollat på Robinsonfinalen efter träningen. Jag tyckte verkligen inte att rätt person vann men men... Nu ska jag kolla klart på Hawaii five - 0 innan jag hoppar i sängkläderna. Imorgon är det äntligen fredag!
Kajsa

Underbara bilder :)

2012-09-06 @ 22:03:58
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Amanda

Hawaii five - 0 är såååå bra!
Och håller helt med om att robinsson vinnaren var fel!

Svar: Ja visst är det! Och ja, jag tyckte verkligen inte om Mirre...
Viola

2012-09-07 @ 19:39:58

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: