so whatever you do - don't let go


Modell: Ellen Bagge  Foto: Jag, Nikon D3000 + Nikkor 50mm 1,4G
 
Alltså, jag är så himla sugen på att fota porträtt just nu. Jag måste måste måste göra det snart! Tror dock aldrig jag kommer bli så nöjd som jag är med bilderna från fotograferingen med Ellen på Utö i somras. Här över har ni 3 av dem :)
 
Har haft en riktigt lång och tråkig skoldag idag. Nu hade jag tänkt kolla på lite one tree hill (har börjat om alla säsonger, hehohaha) och kanske kanske äta något gott.
Alice Gustafsson

å fina bilder! Speciellt den första!

2012-09-05 @ 18:31:40
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Amanda

Fotaaaaaa mig!!!!!! :DDDDDDDDDDD

Svar: tveksamt på den fronten va... ;)
Viola

2012-09-05 @ 21:08:11
URL: http://amandafoton.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: