drar en spontanare till Bieber


 
Idag på lunchen köpte vi biljetter till Justin Biebers konsert här i Stockholm som är... Om sisådär 2 timmar, hahaha. Så snart ska jag dra mig mot globen. Vet inte om jag kommer ångra att jag la så mycket pengar på en biljett till en konsert med en artist som jag egentligen inte alls tycker om så himla mycket, men det kommer bli jävligt kul i alla fall! Yolo, swag, no regrets osv. Tror faktiskt detta kommer bli en oförglömlig kväll!
 

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: