en bättre tisdag


 
Hej på er! Det fick bli en sen uppdatering idag. Har inte haft tid att sätta mig med datorn tidigare. Jag började i alla fall dagen med en gigantisk brunch hemma hos Johanna. Jag var dock tvungen att slänga i mig maten, eftersom jag hade en frisörtid inne i stan klockan 12, men det lilla jag hann smaka var riktigt gott!
 
Jag blev faktiskt väldigt nöjd med håret, även fast det känns sjukt ovant! Mötte upp Ellen sedan och hon såg knappt någon skillnad så jag antar att det mest är jag som märker det, haha. Vi tog i alla fall en liten promenix till Kaffeverket där vi åt vääääärldens godaste surdegsmacka med mandelpesto (hur kunde jag glömma att ta upp kameran?!?), och sen gick vi vidare till Cupcake STHLM för en liten fika. Vi avslutade vår lilla vandring med lite shopping på Åhléns. En väldigt väldigt härlig dag men min fina fina vän helt enkelt!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: