i can be your buzz lightyear, fly across the globe, swag swag on you


iPhonebild från igårkväll
 
Det va faktiskt väldigt roligt på konserten igår! Eller ja.. på slutet i alla fall. I början var det en massa låtar som jag inte kunde, men när de låtarna jag kan kom var det superkul! Och det var tur att Johanna tog med sig öronproppar kan jag säga, för gud vad folk skrek! Inte för att det var någon chock precis, haha, men jag hade nog haft tinnitus vid det här laget annars. Det var lite tråkigt att mina två favoritlåtar Fall & Thought of you inte kom också, men men. Det blev en väldigt rolig och spontan måndagskväll i alla fall, och det är ju alltid värt!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: